tiistai 4. kesäkuuta 2013

4.6.13

Mulla on tällähetkellä sellainen fiilis, että oon kroppaani paljon tyytyväisempi kuin muutama kuukausi sitten. En tiedä, johtuuko se pääkopassa tapahtuvista muutoksista vaiko siitä, että salitreeni alkaa pikkuhiljaa näkyä kropassani. Ei mitään huimaa lihaksenkasvua ole havaittavissa, vaan ennemminkin pienen pientä kiinteytymistä. Kun katson itseäni peilistä, ei mua enää ällötä yhtä paljon kuin ennen. Vatsa ei ole enää niin turvoksissa ja on pienentynyt paljon. Ihan niin kuin reidet ja käsivarretkin olisivat kaventuneet, mutta eilen mittailin niitä, niin senttejä ei ole hävinnyt kummastakaan. Painokin on alkanut pikkuhiljaa kavuta alaspäin. Paino oli nimittäin viime perjantaina (muistaakseni) 57,4kg. :) Mahtava homma!

Mulla alkoi loma eilen ja se jatkuu heinäkuun loppuun asti. Toisin sanoen oon työttömänä. Ruokailurytmikin on näin lomalla hieman erilaisempi, koska en jaksa nousta aamukasilta syömään aamupalaa. En todellakaan laita aamulla loma-aamuina herätyskelloa soimaan. Olenkin syönyt sen n. 9-11 välillä. Pyrin kuitenkin syömään n. 3h välein ja terveellisesti. Edelleenkin pidän vähähiilarista linjaa, koska se näyttää sopivan vatsalleni. Minä turpoan ihan hirveästi leivästä yms. Joskus kuitenkin on leipääkin saatava, karkkia syötävä ja varsinkin jätskiä! Jätski on ehdottomasti mun ykköskesäherkku!

Syömiset:
klo 09:30
- kaksi kupposta kahvia kevytmaidolla
- rahkajogurtti ananaksella
- ananasmehu
klo 13:30
- kanakasvisriisikookos -hässäkkää
- raejuustoa
klo 16:00
- piltti
- kaksi kupposta kahvia kevytmaidolla
klo 18:30
- salaatti (jääsalaatti, kurkku, tomaatti, paprika, kukkakaali, raejuusto)
klo 21:00
- kreikkalaista jogurttia vadelmilla

Liikkumiset:
- sali 55min + salille ja kotia pyörällä 4½km x2



1 kommentti:

  1. Hienoa, että sulla on lähtenyt nyt homma luistamaan! Jatka samaan malliin, tsemppiä =)!

    VastaaPoista