torstai 28. heinäkuuta 2011

Easytone + sauvakävely

Oon kattellu eilisen ja tämän päivän netistä Reebokin Easytone kävelykenkiä. Olenkin nyt alkanut ihan oikeasti harkitsemaan niiden ostamista. Minulla on yhdet lenkkitossut, joita ajattelin ihan sisäkäyttöön, joten uudet lenkkitossut pitäisi kuitenkin hankkia. Vaikka ovathan ne hintavat, mutta jospa sitä sen hinnan vuoksi (ja ovathan ne hyvännäköisiäkin, ja vielä kiinteyttävät!) kävisi enemmän lenkkeilemässä. Eivät jää kaapin pohjalle lojumaan.



Olen myös harkinnut kävelysauvojen hankkimista. Tehostaisivat entistä enemmän kävelyä ja olisi käsilihaksillakin jotain tekemistä. Viime talvena otin kotikotoa sukset mukaan asuinpaikkakunnalleni. Kävin suksimassa kerran, 15min lenkin, ja tulin hikipäässä kotiin enkä enää sen jälkeen käynyt. Pidän hiihtämisestä, mutta monen vuoden tauon jälkeen luisteluhiihto meinasi olla aivan liian rankkaa.. :D


Minulla on kuitenkin pienoinen huoli siitä, että sekä kengät että sauvat jäävät eteisen kaapin syövereihin.. Ajattelin kuitenkin seuraavasti: jos minä nuo investoin, minun täytyy täällä blogin puolella luvata käyttäväni niitä joka viikko. Minun täytyy!!

Huoh. Minä niin toivon tämän elämäntaparemontin onnistuvan. Olen kyllästynyt niin itseeni, että oksat pois. Jos tämä tällaisen suunnittelun ja vaivannäön jälkeen tyssää, niin voihan hemmetti sentään. Täytyy löytyä sitä itsekuria!

Onko kenelläkään kokemusta Easytone-kengistä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti