maanantai 25. heinäkuuta 2011

Startti 1.8

En aloita tätä remonttia heti tänään, vaan valmistaudun ensin kunnolla. Aloituspäivämääräksi olen asettanut 1.8. Miksikö? Suuntaan kuukauden lomailun jälkeen takaisin työmaalle eli arkinen aherrus ja ns. normaali rytmi palaavat, jolloin on ehkä suurempi todennäköisyys onnistua ja pitää rytmiä yllä. Tosin minulla on melkoisen epäsäännöllisen-säännöllinen rytmi, kiitos vuorotyön. Onneksi kuitenkin on 2-vuorotyö ja viikonloput vapaana!


On tuossa ajankohdassa pieni jujukin takana. Ensinnäkin, olen huomenna lähdössä vanhempieni luo viikoksi. Saan siis hyvillä mielin syödä äidin tekemiä ihania pöperöitä ilman omantunnontuskia. Ja sitten. 1.8 menen ottamaan itselleni ihan ensimmäisen tatuointini. Olen kuullut ihmisistä, jotka ottavat esim. -10kg kunniaksi tatuoinnin. Minä otan tatuoinnin uuden elämän alun kunniaksi. Toivon mukaan saan siitä uutta puhtia ja motivaatiota tähän hommaan.

Mittani ja alkukuvat kropastani julkistan sunnuntaina 31.7. Sen voin jo paljastaa, että painoni seilaa lievän ylipainon ja normaalipainon rajoilla.

Tavoitteenani on:
- rakentaa itseluottamusta
- omaksua uusi elämäntapa, johon kuuluu terveellinen ruoka ja liikunta, herkkupäiviäkin sallitaan
- olla tyytyväinen itseeni ja peilikuvaani
- luoda hieman lisää itsekuria, olen kärsinyt sen puutteesta jo pitkään
- saada jotain aikaiseksi
- kiinteytyä, karistaa kiloja
- onnistua tavoitteissani

Seuraavan viikon aikana, jos vain suinkin minulla on aikaa, ajattelin pitää omasta normaalista syömis/liikkumisrutiineista kirjaa tänne blogin puolelle. Saattaa kuitenkin käydä niin, että vanhempieni luona (kotikotona) blogin kirjoittaminen jää unholaan.. Toisaalta, kotikotona oleminen on ihan erilaista kuin normaaliolemiseni. Tehdäänhän siellä suurinpiirtein ruuat valmiiksi nenän eteen ja liikkumaankin pääsee eri tavalla, kiitos koiramme.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti