tiistai 23. huhtikuuta 2013

Naistenpäivät

Ensimmäinen postaus tälle viikolle eikä ole vielä edes sunnuntai! :D

Pidin eilen vapaapäivän liikunnasta. Mulla oli aamuvuoro ja pääsin töistä lähtemään jo yhdentoista aikaan. Menin suoraan meidän pyykkituvalle ja varasin kaikki kolme konetta + kuivausrummun kolmeksi tunniksi. Ajatuksena oli tuhota valtaisaksi kasvanut pyykkivuori. Kolmen tunnin aikana kävelin varmasti yli kymmenen kertaa kodin ja pyykkituvan väliä ja pesin pyykkiä ehkä 7 koneellista. Lisäksi innostuin pesemään myös pari räsymattoa. En tosin käsipelillä. Illalla lisäksi vähän siivoilin kotia. Enköhän minä muutamat kalorit tuossa kuitenkin polttanut.

Tänään aamulla heräsin seiskalta ja ennen ysiä olin jo salilla. Menin taas pyörällä, vaikka tuulenpuuskat ja vesisade hieman hirvittikin. Eipäs kyllä ollut valinnanvaraakaan, koska toinen puolisko läks autolla töihin jo kasin jälkeen. Mua ei olisi huvittanut tippaakaan raahata itseäni salille aamusella, mutta jostain sain kuitenkin voimaa lähteä. Saleilut ei ollut edes sieltä parhaimmasta päästä, mutta kävinpäs kuitenkin. Tällä hetkellä mulla on pää kippee ja tekee mieli koko ajan jotain syötävää. Huomaa kyllä, että naisten päivät on alkamaisillaan. Eilen illalla sorruin jopa laittamaan avokille viestiä vihjailevasti, että oisko meillä nälkä? Ajatuksena siis, että avokki ois hakenu meille vähän iltapalaa... Eipä se kuitenkaan tuonut ja voi, että mua otti pattiin :D söin iltapalaksi sitten täyteläistä maitorahkaa banaanin kera ja samalla syödessäni puhisin ja puhkuin ärsyyntyneenä. Toinen puolisko kovasti ihmetteli, mikä mulla on :D voi meitä naisia.

Nyt kuitenkin pitää kiiruhtaa työmaalle!


1 kommentti: