sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Vko 17

Ma: välipäivä
Ti: salitreeni 1h, lämmittelyinä 4½km pyöräily salille ja takasin kotia
Ke: kävelylenkki / 34min 24sec / 3.42km / vauhti 6.0km/h
To: välipäivä
Pe: kävelylenkki / 49min 13sec / 5.62km / vauhti 6.9km/h
La: pyöräilyä 16.21km
Su: salitreeni 50min, lämmittelyinä 4½km pyöräily salille ja takasin kotia

Mulla on ollut hieman ankea viikko. Mulla oli pillereistä taukoviikko meneillään eli menkkaviikko ja sen kyllä huomasi. Pää oli melkein joka päivä kipeä heti aamusta alkaen. Siksipä en olekaan salilla käynyt kuin kaksi kertaa tällä viikolla. Tänään aamulla herätessäni olin todella innoissani siitä, ettei mun päätä särkenyt heti herättyäni! Lähdinkin sitten aamupäivästä salille, mutta salille pyöräillessä ja erästä mäkeä polkiessani ylös alkoi samalla sykkeen noustessa myös päässä jomottamaan.. Ei hyvä merkki ollenkaan. Tein kuitenkin salilla kaikki, paitsi vatsalihakset jätin välistä. Ei todellakaan mikään paras fiilis, kun vähänkin piti enemmän ponnistella, niin alkoi heti samantien päässäkin jyskyttämään. Päänsäryn lisäksi syöpötytti ja laiskotti aivan kaameasti. Mutta.. Menkkoja ei näkynyt sitten missään! Ei edes viitteitä niistä.. En ole yhtäkään pilleriä unohtanut, kaikki olen ottanut ihan ajallaan. Tein kuitenkin eilen varmuuden vuoksi raskaustestin ja negaa se näytti, huh! Lueskelin sitten netistä, että joskus voi tyhjennysvuoto jäädä kokonaan tulematta taukoviikolla. Mulle ei oo koskaan ennen käynyt niin, onko teillä kellään kokemusta?

Arvatkaas mitä teen tässä samalla? Täytyy kai se myöntää.. Mussutan chilipähkinöitä ja suklaalla kuorrutettuja hasselpähkinöitä ja manteleita. Tää syöpöttely on vähän niinkuin jäänyt päälle.. Painokin oli taas perjantaina pompsahtanut +800g ylöspäin eli 58,6kg:n. Voi perse tätä hommaa! Liikunnat kyllä sujuu ja lähdenkin aina mielelläni salille tai lenkille, mutta syöminen sitten.. Argh! Taidan jatkaa heti huomenna ruokapäiväkirjan päivittäistä kirjaamista tänne blogiin. Se nimittäin hillitsee mun syömistä ja napostelua.

Nyt tän painon junnaamisen on loputtava! Samoin myös tän mun ylenmääräisen syöpöttelyn! Mulla ois nimittäin heinäkuussa tulossa eräs ihan jees juttu, johon ois mukavempi osallistua hieman timmimmässä kunnossa. Onneksi tässä on vielä pari kuukautta aikaa.

Perkele nainen, nyt ittiä niskasta kiinni!

Kirjoittelen vähän paremmalla ajalla lisää ajatuksiani ja tuntojani sekä taidan hieman vinkata, mitä heinäkuussa on ohjelmassa ;)


3 kommenttia:

  1. kyllä se siitä! Ruokapäiväkirja olis kyl kiva. T: James88

    VastaaPoista
  2. tykkään sun blogista kun olet niin rehellinen! go girl! :)
    -mari

    VastaaPoista
  3. treenaatko niin kovaa ettet kerkeä päivittelemään? vai oletko lopettanut?

    VastaaPoista