keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

58

Teitä on jo 58 lukijaa! Mukavaa, että teitä on jo noin paljon! :) motivoi minua hirmusti jatkamaan!

Nyt täytyy kyllä myöntää, että viikon tavoitteet ovat menneet hieman päin mäntyä.. Lenkkeilymusiikkia olen eilisen ja tämän päivän keräillyt ja siitä lisää huomenna tai perjantaina. Hulavannetta olen pyöritellyt joka päivä ja se alkaakin luonnistua jo oikein mallikkaasti. Enää ei pahemmin tule mustelmia lantiolle, koska olen saanut vanteen pyörimään siellä, missä sen pitää eli vyötäröllä eikä lantioluiden päällä (auts!). Kaksi tavoitetta neljästä on siis toteutunut, huominen lenkki vielä toteuttamatta, mutta se toteutuu! Syömiset sitten taas.. Töissä on ollut pääsiäistarjoiluja, tänään käytiin Hesessä.. Eli paremminkin olisi voinut mennä..

Kävin äsken noutamassa Elloksen paketin, joka tuli odotettua nopeammin! Yleensä olen Elloksen paketteja saanut odotella viikkotolkulla. Testailin tuossa vaatteita pikaisesti ja jotakin ainakin menee palautukseen. Kuvailen vaatteet huomenna päivänvalossa, kun ei tämä valo vielä ihan tänne yhdeksään asti riitä. Vaikka puoli yhdeksältäkin on jo yllättävän valoisaa!

Haha :D tissit tarvis kyllä vähän lisätäytettä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti