torstai 22. maaliskuuta 2012

22.3.12

Tää blogin kirjoitteleminen hieman tökkii. Minulla ei ole tällä hetkellä inspiraatiota kirjoitella jokapäiväisiä syömisiä enää tänne, koska ne rullaavat jo melko hyvin.. Joitakin herkutteluja lukuunottamatta, mutta ne sallittakoot. Liikunnat menevät päin prinkkalaa edelleen. Hulavannetta olen pyöritellyt toisinaan ja se sujuukin jo oikein mallikkaasti :) wii-liikunta ei jaksa nyt kiinnostaa ja odottelenkin kovasti katujen sulamista, että pääsisi lenkille. Ei ole enää pitkä aika!

Minusta tuntuu siltä, etten ole tehnyt näiden kolmen kilon pudotuksen eteen juurikaan mitään.. Hieman olen liikuntaa lisännyt (joka on viime aikoina ollut vähenemään päin..), hiilareita vähentänyt, ateriarytmin vakiinnuttanut, napostelua vähentänyt.. Kai niilläkin saa ihmeitä aikaiseksi? Odotan siis kovasti lenkille pääsyä, että saisin tämän projektin rullaamaan hieman joutuisammin.

Oon jo monen monta kertaa maininnut siitä, että napani elää ihan omaa elämäänsä, varsinkin, jos hiilareita on tullut syötyä päivän aikana normaalia enemmän. Olenkin ajatellut, että voisin tässä joku kerta esitellä aamu- ja iltamasun ihan vertailun vuoksi.

Huomenna on jälleen punnituspäivä.. Olen kyllä hyvin, hyvin ihmeissäni, jos tulosta on tullut.


Ehdotelkaas postausideoita! Mitä haluatte tietää? Kysykää!

1 kommentti:

  1. Reenivaatteista! :) esittele kuvina vaikka lempireenivaatteet? Lempi lenkkimaisemat? Lempi "dieetti" herkku?(rahka/mansikat/puuro/kana/jukurtti tms) , lempi muu ruoka, lempi tsempparibiisi / keino, tän talven lemppari liikunta? :)
    Mulla polkee niiiiiin paikallaan, mut jospa tää tästä.

    VastaaPoista