keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Tökkii

Tää bloggaaminen hieman tökkii, kuten ehkä olette havainneetkin.. Samoin tökkii myös liikunta ja ruokailutkin, tosin ei niin pahasti. Syömiset menevät tällä hetkellä ihan ok. Olen kyllä herkutellut, esim. koko alkuviikon olen napostellut suklaata, koska sitä on ollut meillä kolme levyllistä.. Ja eilen söin iiiison viinerin. Maanantaina kävin 40min koiralenkillä ja tänään pyörittelin 10min hulavannetta. Hulavanteen pyörittelykin alkaa sujua eikä käy enää yhtä kipeää kuin ennen :)

Oon viimeaikoina katsellut itseäni monen monta kertaa peilistä ja todennut, ettei mahani pömpötä enää lähellekään niin paljon kuin ennen ja jotenkin näytän kapeammalta. Olen ihan fiiliksissä uudesta, hieman muuttuneesta peilikuvasta! Ja olen tällä hetkellä todella tyytyväinen itseeni :) Mutta en todellakaan tahdo, että muutos jää tähän ja että olen parin kuukauden päästä taas samassa lähtöruudussa kuin ennen..

Tässä vain todella odotellaan sulia teitä, kunnon lenkkeilymahdollisuuksia ja pyörälenkkejä varsinkin! Mutta tekosyitähän nuo edelleen ovat.. Tänäänkin oli aivan mahtava ulkoiluilma.. Tulin kotiin jo ennen yhtä ja menin lenkin sijaan päikkäreille. Nukuinkin sitten 2½h. Olen kyllä nukkunut viimeaikoina todella huonosti ja sen kyllä huomaa, varsinkin tummista silmänalusista.


Tämänhetkisenä tavoitteena on saada liikuntainspis taas kohdilleen. Varsinkin se lenkkeilyinspis, koska tällä hetkellä ei kiinnosta niin tippaakaan jumpata Wiillä.. Hulavannettakin pitäisi alkaa pyöritteleen päivittäin. 

2 kommenttia:

  1. No en mä nyt tiedä ovatko liukkaat tiet tekosyy lenkkien välttelyyn, itse ainakin lentäisin saman tien naamalleni. Mä en oikeasti tajua, miten muut pystyvät lenkkeillä liukkailla teillä ilman jatkuvaa kaatuilua. Varmaan niillä on vähän uudemmat lenkkarit tai Ice Bugit jalassa. Tuntuu, et ihan tavallinen kävelykin on liukkaalla todella niveliä rasittavaa kun koko ajan tulee äkkinäisiä liukastumisia ja joka askelta pitää jotenkin varoa ja jännittää.

    VastaaPoista
  2. On se kyllä melko uhkarohkeaa lähteä tonne liukastelemaan, jos ei ole kunnon varusteita. Mulla nimittäin ei myöskään ole.. Viime viikolla koirankin kanssa lentelin muutamaan otteeseen aika mukavasti. Joten en taida poteakaan enää syyllisyyttä siitä, etten lähde tuonne liukastelemaan ja satuttamaan itseni! :)

    Parempia kelejä odotellessa!

    VastaaPoista