perjantai 30. maaliskuuta 2012

+900g

Kirjoittelen ekaa kertaa puhelimella blogia ja ompas tämä outoa! Olen nyt anoppilassa enkä pysty läppärillä postailemaan.. Käyhän tämä näinkin :D

Tänään aamulla punnitsin itseni silmät sikkuralla ja kauhistuin kyllä totaalisesti.. Puntariin tuli nimittäin luvut 56,9kg! Ai kauhistus! Sehän tarkoittaa +900g viime perjantaihin.. Toivottavasti näistä grammoista suurin osa olisi menkkojen aiheuttamaa turvotusta. Mutta onhan mäkkäriruualla ja dallaspullalla varmasti osuutta asiaan. Kaiken lisäksi olen tänäänkin syönyt todella huonosti.. Pienen leivoksen töissä ja automatkalle avokki oli ostanut pari karkkipussia (en tietenkään pyytänyt ostamaan, eheeen suinkaan ;).. Huh huh.

Sain tänään kuulla kuitenkin laihtuneeni.. Nimittäin anoppi tokaisi heti sisään astuttuani, että olen laihtunut ja että älähän kokonaan kuihdu pois. Minäkö kuihtumassa pois? Hah, en lähelläkään!

1 kommentti:

  1. Joo :D onneks mulla menkat ei tuota päänvaivaa :D ja joo toi kännykällä kirjoittaminen on kätevää. Mun blogitxt 80% on kännykällä tehtyjä ja tsemppiä hei pikkunen :)

    VastaaPoista