maanantai 12. maaliskuuta 2012

Viikonlopun kuulumiset

Viikonloppu oli ja meni, mahtava sellainen! Ystäväiseni tuli viikonlopuksi kyläilemään enkä ehtinyt päivitellä blogia ollenkaan. Jotenka nyt sitten viikonlopun kuulumiset: syömiset, liikkumiset ja perjantain paino.

Perjantaiaamuna puntari näytti tosiaan samoja tuloksia kuin edellisellä viikolla, ja sitä edelliselläkin eli 57,1kg. Olen ihan tyytyväinen, koska paino ei ole ainakaan noussut. Nyt sitä pitäisi saada vain tiputettua. Viikonloppuna tuli herkuteltua ihan olan takaa. Perjantaina tehtiin itse pizzaa ja syötiin karkkia, lauantaina pullakahvittelut, sunnuntaina hampurilaiset jne. Eli hiilareita, hiilareita. Liikuin kyllä myös. Olen käynyt koiran kanssa joka päivä lenkillä, lisäksi shoppailtiin ihan hirveesti viikonlopun aikana.

Shoppailusta sen verran, että ostin uuden kevättakin, joka oli S-kokoa! Kokeilin ensin M-kokoa, joka oli aivan liian suuri.. Edellisen kevättakkini ostin pari vuotta sitten, joka on M-kokoa. Se on mulle jonkinverran liian iso. Samalla voisin hehkuttaa toissaviikkoista shoppailureissua.. Ostin silloin nimittäin ensimmäiset 28 tuumaiset farkkuni! Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että olisin laihtunut tuohon kokoon, vaan sitä, että otin eräästä blogikirjoituksesta vinkkiä ja ihan kokeilumielellä kokeilin pienempää kokoa. Ja nehän menivät jalkaan ja päätyivät kassalle!

En ole koskaan aiemmin oikeastaan edes ajatellut asiaa.. Sitä, että olen vuodesta 2010 laihtunut 6kg! Ja siinä S-koon takkia peilin edessä kokeillessani aloin miettiä mm. työkavereideni kommentteja laihdutuksestani: miksi sinä laihdutat? eihän sussa ole mitään mitä pudottaa.. oot tommonen pakkasen *ussima.. :D onkohan mulla ihan vääristynyt kuva omasta koostani.. En minä ehkä olekaan niin iso kuin mitä olen ajatellut, tai mitä näen peilistä. Olenhan minä ihan normaalipainoinen (nykyään), mutta niin kauhean löysässä kunnossa! Kyllä minä tästä vielä haluan painoa pudottaa, ettei se lievästi lihavan painoindeksi olisi ihan niin lähellä. Haluan kohottaa kuntoani, kiinteytyä, syödä paremmin ja liikkua säännöllisesti!

Lenkkeilykaverini on enää tämän päivän ilonani, joten tässä pitäisi asennoitua yksinlenkkeilyyn. Tämän viikon aikana olen huomannut sen, että kaikista helpoiten pääsen lenkille suoraan töistä tultuani. Jos jään sohvalle läppärin kanssa röhnöttämään ja hengähtämään, jysähdän siihen koko loppupäiväksi. Nyt on vaan niin perhanan liukasta, ettei Easytonet jalassa oikein uskalla lähteä lenkkeilemään, ja muita lenkkeilykenkiä minulla ei ole.. Koirakin on vetaissut minut jo kolmeen kertaan kumoon lenkillä, se olisi aina niin innokkaasti menossa tervehtimään vastaantulevia koirakavereita.. Mutta liukkaus ei tietenkään ole mikään syy olla lenkkeilemättä! Pitää mennä vaan hieman varovaisemmin.

Semmoisia kuulumisia viikonlopulta :)

1 kommentti:

  1. Moi! Blogistani löytyy siulle tunnustus.. :)

    umpikujassa.blogspot.com

    VastaaPoista