keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

13.3.13

Hyiyäkällöö. Olen mussuttanut tässä illan aikana seitsemän kappaletta Lidlin riisisuklaata. Käytiin pitkästä aikaa Lidlissä ja toinen puolisko halusi ehdottomasti ostaa tuota riisisuklaata. Otin kahvin kanssa yhden ja kieltäydyin toisesta. Loppujen lopuksi itsekurini petti ja olen ahminut niitä aivan liikaa. Nyt mulla on sellainen periaate, että syödään nyt kaikki pois, ettei jää kaappiin kummittelemaan :D

Syömiset:
klo 06:30 (kotona)
- kaurapuuro raejuustolla ja mehukeitolla
- kaksi kupposta kahvia kevytmaidolla
klo 09:00 (töissä)
- puolikas banaani, muutama pähkinä
klo 11:30 (töissä)
- kana-herkkusieni-kasviswokkia
- ruisleipä margariinilla
- rasvaton maito
- hieman suklaakiisseliä
klo 13:00 (töissä)
- kupponen kahvia rasvattomalla maidolla
klo 14:15 (töissä)
- karjalanpiirakka margariinilla
- hieman suklaakiisseliä..
klo 16:30 (kotona)
- samaa wokkia kuin lounaaksi
- salaatti (jäävuorisalaatti, kurkku, tomaatti, salaatinkastike)
- kupponen kahvia kevytmaidolla

- tämän jälkeen ne 7 riisisuklaata

klo 20:15 (kotona)
- monivitamiinipore

Vettä päivän aikana: n. 1,5l

Tästä päivästä tuli taas urheiluton, niin kuin maanantaistakin. Ihan hyvin kyllä olisin tänään voinut tehdä esim. kävelylenkin, koska pääsin töistäkin jo ennen kolmea, mutta... Toinen puolisko oli ihan yllättäen vastassa minua työpaikan pihalla auton kanssa. Sitten päätettiin lähteä kauppaan. Sitten pitikin tulla tekemään kotiin ruokaa. Sitten olikin jo massu täynnä.. Sitten taas oli jo ihan liian kylmä, ja pimeääkin jo. Saunaankin piti mennä.. Okei, okei! Tekosyiden lista on loputon! Salille ei ole minkäänlaisia ongelmia lähteä. Odotan jo innolla huomista treeniä, tosin se on pt:n kanssa enkä millään haluaisi sitä kukkakeppiä viereeni katselemaan kun ähkin ja puhkin. Se oli kyllä niin nössykkäkin, hissukka. No, ehkä annan sille mahdollisuuden! Aerobinen treeni on mulle näköjään se kompastuskivi. Nyt olisi kova tarkoitus käydä huomenna ja lauantaina treenailemassa salilla ja perjantaina ja sunnuntaina lenkkeilemässä.

Lopuski vertailussa mun ja toisen puoliskon päivällinen. Ei epäilystäkään kumpi kuuluu mulle :D



1 kommentti: