lauantai 16. maaliskuuta 2013

I'm feeling good

Eilen illalla virkistäydyttiin työporukan kanssa. Virkistäytymiset oli Amarillossa klo 20:30 alkaen, mutta itsehän olin vielä töissä siihen aikaan. Pääsin onneksi hieman etuajassa, joten eikun kotia äkkiä vähän laittautumaan. Ja oikein nätiksi sainkin itseni puolessa tunnissa. Salaatin sijasta söinkin kana-annoksen, jossa ei kuitenkaan ihan hirveesti ollut kaloreita (vaikka onhan ne kaikki melkoisia kaloripommeja). Olen näköjään joskus syönyt annoksen, jossa on melkein 2000 kaloria! Kauhistuttavaa.. Onhan se nyt aivan eri asia syödä annos, jossa on 900 kaloria kuin tuo yli 1000 enemmän. Söin myös jälkkäriä (joka melkein tuplasi mun kalorit :D), mutta en syönyt sitä kuitenkaan kokonaan. Kyllähän mun piti syödä oikein kunnolla, kun ei itse tarvinut maksaa. Lisäksi join kaksi kuivaa omenasiideriä. En jaksanut lähteä enää jatkoilemaan, joten olin jo kahdentoista aikaan kotona.

Tänä aamuna heräsin vasta kymmenen aikaan. Oli ihana nukkua pitkään. Nyt on aamupuurot syöty ja kahvit juotu. Ulkona on ihan mahtava ilma! Tekisi mieli lähteä ulkoilemaan. Meillä olikin tarkoitus lähteä makkaranpaistoon tänään jonnekin. Saas nähdä tuleeko siitä mitään, toisen puoliskon kaikki ulkoiluvaatteet ovat nimittäin anoppilassa, koska omien sanojensa mukaan se ei tarvitse täällä ulkoiluvaatteita. Ja nyt kun niitä tarvisi, niin niitä ei tietenkään ole. Tänään mulla olisi myös salipäivä, mutta saatan siirtää sen huomiselle tai sitten käyn iltasella.

Olen ihan fiiliksissä tuosta ihanasta auringonpaisteesta ja siitä, että kohta on kunnolla kevät, lumet sulaa ja kesäkin tulee! Tiistaina ollessani aamulla salilla, oli ihana nähdä, kun aamaurinko alkoi paistaa ikkunoista. Mulla tuli heti mieleen ne ihanat kesäiset aamut, kun salille voi mennä jo pyörällä, lintujen visertäessä ympärillä ja nenässä tuoksuu metsä ja aurinkokin jo lämmittään. Ah ♥


Nyt alan latailemaan mp3:stani ja lisäämään sinne treenimusaa. Oikein ihanaa päivää kaikille!

2 kommenttia:

  1. mitä söit jälkkäriks?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Söin brownien jätskillä. :) Ei ollut kyllä ihan niin hyvää kuin kuvittelin..

      Poista