keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Fiiliksiä

Mulla on ollut alkuviikon sellainen olo, että tekisi mieli vaan lyödä läskiksi koko homma. Eihän tämä elämäntaparemontti etene minnekään. Paino ei laske, en pääse liikkumaan, kun on jotain pientä flunssanpoikasta koko ajan. Olen todella kärsimätön ja se kostautuu.. Haluaisin tuloksia hetinyt enkä jaksa pitää mielenkiintoani yllä. Salille kyllä on kova hinku, mutta sinnekään en viitsi mennä, kun kurkku on kipeä. Toisaalta, tänään ei ole kurkkukaan ollut kipeä, joten ihan hyvin voisin mennä salille, mutta.. laiskotuttaa. Tätä se muutaman päivän tauko tekee =/


Syön huomattavasti vähemmän roskaruokaa/karkkia/yms. herkkuja nyt kuin ennen. Roskaruokaa mulla ei edes tee mieli. Ennen mulla oli vaikeuksia kieltäytyä, jos toinen puolisko ehdotti iltapalan hakemista esim. mäkkäristä. Nyt kieltäytyminen on helppoa! Vaikeinta tällä hetkellä on töissä mahdollisista herkuista kieltäytyminen sekä ruoka-annosten kokojen pitäminen kohtuullisena ja se, etten ottaisi santsikierrosta. Tänään esimerkiksi söin töissä hedelmäkarkkeja ainakin 10kpl jos en enempää ja lounaalla otin lihapullia aivan liikaa.


Mun pitäisi nyt vaan jaksaa uskoa itseeni ja ajatella, että tämä on tosiaan se elämäntapamuutos eli koko elämäni jatkuva juttu. Haluan syödä terveellisesti ja rakastaa liikuntaa! Haluan rakastaa itseäni ja elää terveenä.. Haluan myös näyttää hyvältä!

Mua on ärsyttänyt tänään todella paljon tämä asia ja se on vaan hyvä! Mulla on hirveä taistelumieli: en todellakaan aio epäonnistua enkä jättää tätä kolmatta kertaa kesken! En todellakaan, hitto vie! Raivolla eteenpäin!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti