torstai 28. maaliskuuta 2013

Hyvä, erilainen viikko

Alkuviikon masisfiiliksestä suhtkoht selvitty. Eilen olikin sitten energiaa vaikka muille jakaa! Mulla oli eilen aamuvuoro eli herätys klo 04. Työpäivän jälkeen tulin kotiin, keitin kahvit ja sain hirveen siivousinspiksen. Vein matot ulos tuulettumaan ja tamppasin ne, imuroin, luutusin lattiat ja tasot jne. Mulla meni siivotessa ja järjestellessä semmonen viitisen tuntia taukoineen. Illalla vielä leivoin sämpylöitä, namnam. Tällaiset siivousinspikset on mulle hyvin harvinaista herkkua, koska normaalisti inhoan siivoamista. Nyt se oli hyvin terapeuttista!

Tällä viikolla olen liikuntojen ja syömisten suhteen ollut todella laiska. Liikuntaa en ole harrastanut tippaakaan, salilla en ole käynyt kertaakaan. Tiistaina käytiin Sikapäiviltä ostamassa yli kilo karkkia ja nyt pussi on onneksi tyhjillään. Vaikka olenkin ottanut lunkisti tämän viikon ja herkutellut mahdottomasti, mulla on hirveen motivoitunut olo tällähetkellä. Tiedän, ettei tämä herkuttelu ja laiskottelu jää päälle, vaan ensi viikolla on taas uusi viikko. Sanotaanko näin, että olen myös hyvin tyytyväinen tähän viikkoon, koska tunnen oloni huomattavasti paremmaksi kuin maanantaina. Joskus pitää ottaa vähän iisimmin!

Pääsiäiseksi lähdemme Lappiin ja tiedossa on rentoa oleskelua perheen kanssa ja ulkoilua. Ehkäpä me käydään ajelemassa kelkalla ja pilkkimässä. Toivotaan hyviä ilmoja! :)

Ensi viikolla sitten uudet kujeet. Mulla on muutama ajatus siitä, miten saisin tämän elämäntaparempan taas kuosiinsa. Mutta siitä seuraavassa ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti