perjantai 2. syyskuuta 2011

+600g

Puntari päätti aamulla näyttää +600g enemmän kuin viime viikolla. Eli paino on taas yli 58kg, tarkalleen 58,3kg. Fantastista.



Tämä viikko on ollut todella vaikea tämän homman suhteen. Olen kyllästynyt syömään terveellisesti. Ruokavalioni on aivan syvältä.. Haluaisin mussuttaa karkkia ja olla onnellinen, niin, ettei se näkyisi vaa'alla. Miksi ihmisen pitääkin rakastaa näin paljon ruokaa? En jaksaisi lähteä liikkumaan, vaikka tiedän, että olo sen jälkeen ja lenkin aikanakin on mahtava! Haluaisin laihtua tässä ja nyt, hetipaikalla. En jaksaisi odottaa. Kuukauden aikana olen laihtunut tämän takapakin ansiosta vaivaiset 1kg 200g. Wau. Mahtavaa! Not.

Haluan onnistua, haluan laihtua! Mutta perhana, kuka on tehnyt laihduttamisesta näin hemmetin vaikeaa? Mahtavaahan olisi, jos en oikeasti laihduttaisi, vaan ajattelisin tätä kokonaan elämäntapamuutoksena. Etten ajattelisi tätä yhtään laihduttamisnäkökulmasta vaan esim. terveysnäkökulmasta. Ja laihtuisin sitten melkein vaivihkaa. Hoksaisin yhtenä päivänä, että ohoh! olen laihtunut peräti 5kg ihan huomaamatta. Siistiä! In my dreems!

Miksi kaikki muut onnistuu, mutta minä en? Teenkö minä asiat jotenkin eritavalla? Olen mielestäni syönyt terveellisesti (jos ei lasketa kolmea tällä viikolla ollutta karkkipäivää, ja itseasiassa mussutan nellie delliesejä tälläkin hetkellä...), mutta sekään ei näköjään riitä. Pitäisikö perunan/pastan/riisin/leivän/sokerin välttämisen sijaan alkaa laskea kaloreita?

Motivaatio, huhuuu!

Mutta sitten hieman mukavempiin asioihin. Olen saanut viidennen lukijan! Tervetuloa mukaan! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti