torstai 2. helmikuuta 2012

2.2.12 - Syöpötyttää!

Syömiset:
klo 08:00
- ruispalan molemmat puolet margariinilla, kalkkunaleikkeleellä, savujuustolla ja kurkulla
- kaksi kuppia kahvia kevytmaidolla
klo 11:30
- broilerikeittoa
- kevytmaitoa
- vähän mansikka-raparperipuuroa (töissä jälkiruokana)
klo 13:00
- kupponen kahvia kevytmaidolla
- pari täysjyväkeksiä
klo 14:30
- hot dog kahdella nakilla ja ketsupilla (joopajoo...)
klo 17:00
- partaäijää kera ananaksen
- ananasmehu
klo 17:30
- kahvia kevytmaidolla
- pari täysjyväkeksiä
(olin koulutuksessa ja siellä oli tarjolla myös täytettyjä sämpylöitä, otinkin sämpylän, mutta en onneksi syönyt sitä!)
klo 20:00
- pähkinöitä
klo 21:30
- teetä
- ruispalan molemmat puolet margariinilla, kalkkunaleikkeleellä, savujuustolla ja kurkulla (nämä olivat aivan tarpeettomia, koska mulla ei ollut ollenkaan nälkä.. Teki mieli vain syödä.)

Tulipas tajuttoman piiiiiiitkä lista!! Hyihyi...

Liikkumiset:
- Ei mitään.

Huomenna on taas punnituspäivä.. En odota mitään hyviä tuloksia, koska tämä viikko on mennyt liikkumisten ja syömisten kanssa vähän persiilleen. Menkkaturvotuksestakin tulee luultavasti lisägrammoja.. Siksi mulla syöpötyttääkin koko ajan! Onneksi en ole kuitenkaan karkkiin (vielä) sortunut.

3 kommenttia:

  1. Tämä ei nyt liity tähän postaukseen, mutta ajatelin kysyä oletko kirjoittanut tänne blogiin arvostelua tai mielipiteitä tosta my fitness coach clubista? Mulla se on harkinnassa ja olisi kiva lukea kokemuksia. Sulla on tosi kiva ja motivoiva blogi (:
    T:toinen laihduttaja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon minä joitain mielipiteitä tainnut kirjoitella kyseisestä pelistä, mutta voin kyllä ihan kunnollisenkin postauksen siitä kirjoitella :) Vaikka tässä viikonlopun aikana.

      Kiitoksia kovasti ja tsemppejä omaan laihdutukseen! :)

      Poista
  2. aloitin kirjottamaan uutta blogia, haluatko tulla kurkkaamaan?:-)
    osoite on:
    http://www.but-i-guess-im-just-dreaming.blogspot.com/

    VastaaPoista