torstai 23. helmikuuta 2012

23.2.12

Syömiset:
klo 08:00 (kotona)
- kupponen kahvia kevytmaidolla
klo 09:00 (kotona)
- kaurapuuro veteen tehtynä kera mustaherukkakeiton
klo 12:15 (kotona)
- salaatti (jäävuorisalaatti, kurkku, tomaatti, rucola, kalkkunaleikkelettä, 1 kananmuna)
- banaani
- hieman suolapähkinöitä
klo 14:30 (töissä)
- kiiwi
- pienenpieni pizzapala
klo 17:00 (töissä)
- lasagnea
- tomaattia
- ruisleipä margariinilla
- rasvatonta maitoa
klo 19:45 (töissä)
- mangopiltti
klo 21:15 (kotona)
- teetä
- laskiaispulla
- muutama suklaapala

Pääsin töistä tänään yhdeksän aikaan ja kotiin tullessani minua odotti teekupponen pöydässä, laskiaispulla ja suklaalevy vieressä. Avokkini oli päättänyt sitten hieman hemmotella minua ja oli ostanut kaupasta pullaa, joten enhän minä voinut kieltäytyä siitä! Onneksi sulklaalevy oli jo puoleksi syöty enkä siitä edes montaa palaa ottanut..

Liikkumiset:
- 45min rauhallinen kävelylenkki, josta n. kolme tolpanväliä hölkkää
- 8min Abs Workout

Tänään aamusta paistoi aurinko taas niin kauniisti, että teki mieli lähteä ulos kävelylle. Vedinkin Easytonet jalkaani pitkästä aikaa ja lähdin tallustelemaan :) kengät eivät kyllä ole ehkä mitkään parhaimmat talvilenkkeilykengät, mutta hoitivat asiansa ihan ok:sti. Intouduin jopa ottamaan muutaman hölkkäaskeleenkin! Lenkin jälkeen tein vatsatreenin, joka alkaa tuntua hieman pakkopullalta.. Liikkeet eivät ole kovinkaan mieleisiä mulle.

Huomenna on jälleen punnituspäivä enkä kyllä taaskaan odota miinusta. Olen liikkunut sen verran vähän, ja syönyt huonosti. En jaksa kuitenkaan stressata asiasta: puntari näyttää, mitä näyttää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti