torstai 9. helmikuuta 2012

Laiminlyöntejä

Oon laiminlyönyt tätä mun projektia nyt viimeaikoina ihan liikaa.. Syömiset ovat kyllä menneet ihan hyvin, mutta kaikki muu onkin ollut sitten hieman retuperällä. Liikunnasta tuli taukoa anoppilaviikonlopun jälkeen ja on ollut tosi vaikea ottaa taas rutiinista kiinni. Veden juonti on jäänyt aivan liian vähälle! Ei hyvä ollenkaan.. Kaikenlisäksi blogikin on jäänyt vähälle huomiolle. Tästä on nyt tullut pelkästään vain liikunta- ja ruokapäiväkirja enkä sitä halua. Haluan monipuolisemman blogin ja tarjota lukijoillekin (joita on jo melkein 40!) jotain muuta luettavaa kuin ainaiset liikunta/ruokalistat.

Huomenna on taas jälleen punnituspäivä ja jännällä odottelen tuloksia. Oikeastaan odotan, että paino on noussut, koska mulla on ollut kauhean turvonnut ja paksu olo koko viikon. Olen poikkeuksellisesti syönyt tällä viikolla myös iltapalaa (jota en normaalisti tee) eikä nukkumaanmennessä ole ollut ollenkaan nälkä. Normaalistihan en iltapalaa juurikaan syö (toisinaan kyllä, jos on ihan kiljuva nälkä), en edes ennen projektin aloittamista. Menen nukkumaan melkein aina pikkunälän kanssa, mikä ei minua haittaa yhtään. Aamulla sitten tankataan. En tiedä nyt, johtuuko tämä plösöolo tuosta iltasyömisestä, vaikka olenkin pyrkinyt syömään illalla terveellisesti, mm. kasviksia.. Huomenna siis saadaan tuloksia :)

Tällä hetkellä mussutan Rainbowin Pähkinäcocktailia, jossa on minulle aivan uusi pähkinätuttavuus - macadamiapähkinä. Hyvin jännä rakenne tuossa pähkinässä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti