tiistai 9. elokuuta 2011

Lenkille mars!

Voi, että tämä lenkille lähteminen osaa olla vaikeaa! Olen ollut kotona kohta neljä tuntia ja niistä kaksi olen ollut lähdössä lenkille... Edelleenkin minä istun tässä sohvalla läppärin kanssa. Pääsin siis yhden aikaan töistä kotiin. Nukuin n. tunnin päikkärit. Heräsin siihen, kun känny soi. Vastasin ja joku innokas poika alkoi myymään Saunalahden nettioperaattoria ja jotain uutta puhelinliittymää.. No Thanks. Päikkäreiden jälkeen laitoin pyykkikoneen laulamaan ja mietin itsekseni, että pyykkien laittamisen jälkeen laitan Easytonet jalkaan ja lähden ulos. Mutta eheei.. Tässä minä vielä olen.

Toisaalta mietin kyllä, onko kävelylenkki edes viisasta, koska mulla on vasen pohje aivan jumissa. Luultavasti johtunee sunnuntaisesta 4h kävelystä ja portaiden kiikkumisesta asuntomessuilla. Mutta siinähän se vetreytyy, millä on tullutkin.

Totesin tuossa juuri, ettei kannata mittailla itseään muina kuin mittauspäivinä. Nimittäin mittailin tänään napani. Perjantain aamunapa oli 88cm (-5cm edelliseen mittaukseen). Tämän päivän klo 16 napa olikin sitten jo 94cm! Härreguud! Piti oikein kolme kertaa mitata, mutta aina se perhana näytti samaa lukua. Eli perjantain aamunapaan lisää +6cm. Hyi. Olisi mielenkiintoista mitata joskus aamu- ja iltanavan ero. Senkin saatan joskus tehdä.

Hmm. Nyt kun olen vitkutellut lenkille lähtöä kaksi tuntia, siellä alkaa sataa vettä! Niimpä tietenkin!
Mutta nyt: Lenkille mars!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti