tiistai 26. helmikuuta 2013

26.2.13

Syömiset:
klo 04:00 (kotona)
- kaksi kupposta kahvia kevytmaidolla
- mangopiltti
klo 06:30 (töissä)
- omena
klo 08:15 (töissä)
- kaurapuuro voisilmällä
- pieni leipä margariinilla ja juustolla
klo 11:00 (töissä)
- hieman perunamuussia
- uunimakkara, ketsuppia, sinappia
- porkkanaraastetta
- rasvaton maito
klo 13:00 (kotona)
- kupponen kahvia kevytmaidolla
klo 15:15 (kotona)
- ½prk rahkajogurttia, raejuustoa, hieman mehukeittoa, banaani
klo 18:00 (kotona)
- kinkkupiirakkaa
- salaatti (jäävuorisalaatti, kurkku, tomaatti, suippopaprika, salaatinkastike)
klo 19:30 (kotona)
- kaksi kupposta kahvia kevytmaidolla
klo 20:45 (kotona)
- ½prk rahkajogurttia, päärynä
- monivitamiinipore

Aamuvuoropäivinä tulee näköjään juotua kahvia enemmän kuin normaalisti. Tosin illalla meillä kävi kaveripariskunta vierailulla, joten siksi kahvittelut. Normaalisti ei keitetä kahvia iltasella. Toinen puolisko oli ostanut kaupasta myös pakastepullia, joita uunissa lämmitteli, mutta kuten ruokapäiväkirjasta saattaa huomata, en koskenut pulliin! Jes! Kyllä se on ihan totta, että kun tarpeeksi kauan kieltäytyy ja pidättäytyy herkuista yms. niin niitä ei edes tee enää mieli/niistä on paljon helpompi pysyä erossa. 

Vettä päivän aikana: n. 2,1l

Liikkumiset:
- salilla n. 1h 10min (alkuun 10min crossarilla, loppuun 5min kuntopyörää)

Menin salille yhden aikaan eikä siellä ollut juuri ketään. Ihanan hiljaista eikä tarvinut jonottaa laitteisiin :) voisin kirjoitella saleilusta ihan oman postauksensa, koska mua mietityttää muutama juttu. Pt ei ole edelleenkään lähettänyt mulle saliohjelmaa! Mutta en taida sitä enää tarvitakkaan.. Kait sen nyt osaa tehdä ihan muistinkin varassa. Tänään katselin vähän muiden personal traineraiden otteita, niin oli kyllä ihan erilaisia kun tuo mun lössykkä (semmonen nelikymppinen kukkakeppi)! Hmph. Oon tyytymätön.

2 kommenttia:

  1. Moi! Mä joskus aikaisemmin luin blogiasi, mutta sitten lakkasit kirjoittelemasta. Nyt huomasin että olet aloittanut uudestaa, ihanaa =)! ennen ainakin motivoit mua ja tykkään blogistasi. itse olen saman pituinen ja aloittanut elämäntaparemontin alkuvuodesta. pääasiassa tavoitteena hyvinvointi ja kiinteytys personal trainerin kanssa =) jos haluut käydä tsekkaamassa niin tässä ois osoitetta: http://newbikinime.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hups, miten oon saanut ton sun osoitteen tohon =D http://uusiparempielama.blogspot.fi/ on siis oman blogini osoite..

      Poista