keskiviikko 6. helmikuuta 2013

6.2.13

Syömiset:
klo 08:00
- kaksi kupposta kahvia kevytmaidolla
- kaurapuuroa kera raejuuston ja mehukeiton
klo 11:00
- uunijuureksia
- tonnikalaa
- raejuustoa
klo 13:00
- monivitamiinipore
klo 14:00
- piltti
- banaani
klo 17:15
- kolme jauhemaksapihviä
- ehkä ½dl perunamuusia
- hieman puolukkahilloa
- salaattia (hieman salaatinkastiketta)
- rasvaton maito
klo 19:30
- kaksi juustosiivua...
klo 20:00
- vajaa purkki rahkajogurttia
- klementiini
klo 22:00
- teetä kevytmaidolla

Vettä päivän aikana: n. 1,8l

Tänään mulla oli töissä iltavuoro ja ne on mulle vaikeimpia vuoroja syömisen suhteen. Nimittäin illalla olen yksin töissä ja jos tekee mieli syöpötellä, voin ihan rauhassa tonkia kaappeja ja metsästää jotain syömisen arvoista. Tänään meni kuitenkin ihan ok. Mulle oli jätetty työpaikan lounasta illaksi, joten en itse voinut vaikuttaa annokseeni. Annoksessani oli neljä pihviä, desi muussia ja salaattia kipollinen. Jätin yhden pihvin syömättä ja puolet muussista. Kyllähän mulla teki niin kovasti mieli syödä kaikki, mutta koska tunsin oloni kylläiseksi, en onneksi kaikkea vetänyt nassuuni.

Ajattelin viikonloppuna ottaa itsestäni mittoja ja kuviakin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti