tiistai 5. helmikuuta 2013

Salille

Se uusi juttu, josta eilen jo hieman vihjailinkin komeilee tuossa otsikossa! Eli kyllä, olen hommannut itselleni kuntosalijäsenyyden ja itseasiassa tänään sain jäsenkorttini postissa! Olen ihan täpinöissäni, innoissani ja mua jännittää! En oo koskaan oikein salilla käynyt (mitä nyt kouluaikana jonkun kerran), joten en osaa tehdä siellä yhtikäs mitään. Siksipä fiksuna tyttönä hommasin personal trainerin, joka tekee mulle ohjelman, näyttää, miten laitteita käytetään oikein ja ohjaa eka harjottelukerran. Pääsisin jo huomenna treenaileen, mutta koska pt on hieman kiireinen, en ole saanut sovittua treffejä sen kanssa vielä. Mutta koska maksan jo tästä helmikuusta, ajattelin mennä perjantaina tutustumaan paikkaan hieman ja käydä vaikka kuntopyörällä polkemassa jonkin aikaa. Pakko saada rullaamaan tämä liikuntapuolikin!

Olen suunnitellut käyväni salilla iltavuoropäivinä heti aamusella ja aamuvuoropäivinä sitten heti töitten jälkeen tai illalla, riippuen siitä, olenko kuinka väsynyt työpäivän jäljiltä. Välivuoropäivinä pidän lepopäivää, jos en sitten pääse töistä hyvissä ajoin. Haluan välttää ruuhka-ajat, koska inhoan väenpaljoutta.

Olen nyt käynyt investoimassa hieman liikaa treenivaatteita, koska niitä en ole omistanutkaan. Niitä voisinkin esitellä huomenna, kunhan saan otettua kuvat päivänvalon aikaan. Viikonloppuna tein pientä kollaasia ihanista treenikengistä. Näköjään pinkki on pop!

training shoes


Täytyy kyllä myöntää, että olen hieman materialisti, mutta pitäähän sitä nyt olla sellaiset treenivaatteet, joissa viihtyy ja joista minä ainakin saan osan motivaatiosta! Ihana avopuolisoni tuumasi minulle, että eikös se kulahtanut t-paita, vanhat verkkarit ja omistamani vanhat sisäpelikengät toimisi salilla ihan hyvin. No, ei todellakaan! Hullujako se puhuu.. Pöh.

Kuntosalijäsenyys - check, kunnon kamppeet - check. Vielä pitäisi treenimusiikkia metsästää.. Ja treenikaverikin olisi ihan jees, mutta kait minä yksinkin selviän!

Täten minä lupaan teille käyväni perjantaina katsastamassa uuden salin ja polkemassa vaikka kuntopyörällä ainakin puoli tuntia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti