sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Tuumailua

Miksi ihmisen pitää olla niin malttamaton? Toisinaan haluaisin herätä huomatakseni, että olenkin 10kg laihempi ja omistan kiinteän vatsan, pepun ja käsivarret. Mutta tiedättekös, sekos se vasta olisi tylsää! Kuten jo aiemmin olen todennut, mulle ominaista on, että innostun uusista asioista, mutta se innostus lopahtaa kyllä todella nopeasti. Mulla on tälläkin hetkellä erinäisiä keskeneräisiä projekteja nurkissa lojumassa.

Tätä elämäntapamuutosta en halua edes ajatella minään projektina. Ei tämä ole projekti, eikä mikään yritys. Haluan elää terveellisesti ja haluan liikunnan osaksi elämääni. Vihaan tällä hetkellä sitä, että töitten jälkeen (tai ennen töitä) mulla ei ole yhtikäs mitään muuta tekemistä kuin tehdä kotitöitä (buuuuu!) ja istua sohvalla läppärillä ja katsella televisiota. Mun elämä on suoraansanottuna vain töitä, kotitöitä ja sohvalla istumista. En halua olla laiska, löysä ja lihava. Pois se minusta.

Syömiset mulla menee tällä hetkellä ihan kohtuuhyvin, mutta se liikunta.. Salilla kävin viimeksi viime viikon lauantaina eli yli viikko sitten. Ja mulla kaikuu koko ajan päässä toisen puoliskon sanat, kun salikortin itselleni hommasin: katsotaanpa, koska se sun innostus taas lopahtaa. Perskule sentään! Enhän minä ole voinut edes aloittaa saleilua kunnolla, koska se hemmetin pt ei ottanut minuun yhteyttä. Seliseli, olisinhan tietenkin voinut mennä itse tutustumaan vehkeisiin... Tai ajamaan pyörällä tai crossailemaan. Ensi viikon lopulla pääsen kuitenkin pt:n oppiin vihdoin ja viimein ja sen jälkeen saan homman rullaamaan oikein kunnolla. Mun pitääkin sitten todella, siis todella suunnitella minä päivinä menen salille treenaamaan ja minä päivinä esim. spinningiin, koska sitäkin haluan kokeilla. Mun täytyy tehdä itselleni siis selkeä viikkosuunnitelma, jonka tännekkin sitten tulen julkaisemaan aina viikon alussa ja sitten viikon lopulla julkaisen toteutuneet urheilut, jotta voidaan sitten hieman vertailla.

Mulla olisi paljon kirjoitettavaa ja pohdittavaa, mutta mun ajatukset on niin sekaisin, että jos jatkan, tästä tekstistä tulee vain hirmuinen sekamelska. Voisin kuitenkin jossain vaiheessa kirjoitella omista tavoitteistani. Nyt kuitenkin pitää alkaa siivoilemaan. Siivoilujen jälkeen ajattelin vetäistä treenin Workout trainerilla, jonka hommasin viikolla puhelimeeni.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti