maanantai 25. helmikuuta 2013

Aamulaiskuus

Minulla oli aamulla kello soimassa 06:45, että ehtisin salille puoli kasiksi ja kotiin ennen ysiä, että toinen puolisko pääsee töihinsä. No, mites sitten kävikään.. Heräsin puhelimeni pirinään ja siinä hetken tuumailin. Ei väsyttänyt ollenkaan ja meinasinkin jo nousta, mutta laitoin herätyksen pois ja vedin peiton korviin. Seuraavan kerran heräsin puoli kahdeksalta.. Voi, että mua otti pattiin! Mua niin ärsytti ja olen edelleenkin vihainen itselleni ja todella pettynyt.. Tyhmä minä, laiska minä!

Mutta en anna tämän nyt lannistaa minua ihan kokonaan. Tästä ei voi muuta kuin ottaa opikseen.. Pitäisiköhän mun sitten käydä töitten jälkeen salilla tekemässä pieni aerobinen. Pääsen töistä 18:30 eli jos kävisin vain vaihtamassa kotona vaatteet ja suuntaisin salille. Sitten ehtisi mukavasti kotiin vielä suihkuun ja suoraan nukkumaan. Seuraava aamuherätyskoitos on ensi viikon maanantaina ja se menee nappiin sitten! Eikö niin?

Ihan tavoittelemisen arvoinen booty!


Ps. Musta tuntuu, että vuosi 2013 on mulle ainakin mahtavin vuosi ikinä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti