torstai 21. helmikuuta 2013

Mahtava fiilis!

Tulin juuri pt-tapaamiselta ja nyt on mitä mahtavin fiilis! Mulla oli aamuvuoro ja työpäivä oli pitkästä aikaa rasittava. Hermot oli kireällä, kun pääsin kotiin ja joka asia ärsytti. Mua väsytti ja olisin vain halunnut mennä  vällyjen väliin ottamaan tirsat, mutta eihän se käynyt päinsä, koska mulla oli se tapaaminen ja sinne piti lähteä melkein heti töistä päästyäni. Voin vain sanoa, että onneksi se tapaaminen sattui tälle päivälle, jolloin oli töissä vipinää. Tapaamisen jälkeen oli niin mahtava fiilis että oikein laulatti! :D Sain opastusta laitteisiin ja pt lähettää mulle sähköpostilla ohjelmani, joka on yksijakoinen. Siitä on hyvä lähteä liikenteeseen. Muokkailen sitä sitten itse, kunhan saan tämän homman sujumaan. Vapaa-painoalueelle pt ei minua vienyt, mutta voisin ensi kerralla kysyä vinkkejä myös sinnekin puolelle. Tapaamisia on siis vain nämä kaksi.

Mutta voihan jumankekka tätä fiilistä! Vaikka en edes kunnolla treenannut, sain siltikin purettua ärsytystäni niihin laitteisiin ja lopuksi vielä crossailinkin 15min vapaaehtoisesti. Olin salilla siis melkein 1½h yhteensä.

Kyllä tästä tiedättekös hyvä tulee! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti