perjantai 8. helmikuuta 2013

Puoli kiloa

Tänään perjantaina nousin aamulla klo neljä ja hyppäsin suoraan vaa'alle. Sehän näyttikin tasan 59kg eli -500g on lähtenyt maanantaiaamusta. Oikein mukava juttu! :) eli samaan tapaan jatketaan liikuntaa lisäen!

Töissä olin todella väsynyt, vaikka nukuinkin yöllä 7h. Kyllä ne aamuheräämiset vain jonkinverran verottaa. Töistä päästyäni teki kovasti mieli oikaista sohvalle päikkäreille. Otin kuitenkin itseäni niskasta kiinni ja tein niinkuin teille lupailin eli laitoin salikamppeet reppuun ja hurautin autolla elämäni ensimmäistä kertaa salille! Ja olihan mulla jännää! Kotonakin testailin vielä ennen lähtöä treenivaatteita peilin edessä ja pohdin pääni sisällä, uskallanko lähteä sittenkään. Määrätietoisesti kuitenkin pakkasin kamppeet kasaan ja sitten olinkin jo ulkona ja autossa. Mulle on suuri kynnys tehdä uusia juttuja ja varsinkin sellaisia, joista mulla ei ole minkäännäköistä kokemusta ja en tiedä, mitä tulee tapahtumaan. Olen kyllä nyt todella ylpeä itsestäni ja salillemenon kynnys pieneni huimasti!

Mitäs minä siellä sitten tein? No, otin kuntopyörän haltuuni puoleksi tunneksi, en muuta. Mutta oikein hyvä stratti mulle. Sain rauhassa pyörän selässä tarkkailla ympäristöäni, kuunnella eilen lataamaani hyvää treenimusiikkia ja keskittyä tekemiseen. Salilla ei ollut edes hirmusti porukkaakaan, koska kello oli vähän jälkeen yksi, kun sinne menin. Nyt on kyllä takapuoli hellänä, varsinkin häntäluun seutu :D

Salin jälkeen nukuinkin sitten kolmen tunnin päikkärit :D jossain vaiheessa oli pakko herätä syömään päivällistä. Nyt mulla tekee hirveenä mieli karkkia ja tekis mieli lähteä käymään Makuunissa, mutta pidän pintani ja syön vaikka pähkinöitä.

kuva: we♥it


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti