keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Treenivaatteita

Olen hommannut kuntosalia varten hieman varustusta ja tässäpäs ne olisi esittelyssä. Eniten innoissani olen noista eilen ostamistani Niken Flex Trainer -kengistä! 


Tottakai kenkien kanssa pitää olla mätsäävä juomapullo!
Juomapullon hankin kyllä jo tammikuun alussa.

1. Urheiluliivit ja puolipitkät urheiluhousut / H&M
2. Kaksi urheilutoppia / Ellos (nämä onkin nähty täällä blogissa jo kerran)
3. Adidaksen treenipaita alennuksesta / Cittari
4. Pitkät treenipöksyt / Stadium

Kävin tosiaan eilen Stadiumissa, josta ostin nuo kengät ja pitkät treenipöksyt. Kävin sovittamassa housuja sovituskopissa. Olin juuri riisunut pöksyt jalasta, kun joku hemmetin teinipoika avasi koppini oven! Perhana voisi tarkistaa, onko kopissa ketään, ennen kuin sinne ryntää! Mulla oli kivasti stringit jalassa, katsoin kuitenkin oveen päin, mutta tottakai mun perse heijastui takana olleen peilin kautta. No, taisi poika hieman järkyttyä kaikesta siitä ihrasta :D

Mun täytyy hirveän tarkkaan miettiä, millaisia treenivaatteita ostan, että viihdyn niissä. En voi ostaa toppeja, koska inhoan käsivarsiani sen verran. Siksi ostan treenipaidat hihallisina. En voi myöskään ostaa liian tiukkoja paitoja, koska en halua, että läskini tursuavat yli äyräidensä. En pysty ostamaan liian tiukkoja treenipöksyjä, koska musta tuntuu siltä, että jalkojen muhkurat näkyvät niistä läpi. Rasittavaa! Mutta toivon mukaan pystyn joskus pukeutumaan ilman, että tarvitsee miettiä tällaisia asioita. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti