lauantai 14. tammikuuta 2012

Ällötys

Inhoan joitakin kohtia kropassani yli kaiken. En voi sanoa, että inhoaisin koko kroppaa, sillä tykkään esim. muodoistani (kunhan ne eivät olisi tämän kaiken ihran peitossa). Aamulla kuvailinkin teille muutamat tällä hetkellä minua eniten stressaavat kohdat kropassani.

Ehdottomasti Number 1 -kohta löllyy tässä. Inhoan käsivarsiani kyynärpäästä ylöspäin. Ne ovat isot, ällöttävät, ihraiset. 32cm läskiä! Minun on toisinaan vaikea ostaa sopivankokoisia paitoja käsivarsieni takia, sillä muuten sopiva paita saattaa puristaa pahasti käsivarsien kohdalta. Ja varsinkin lyhythihaiset eivät ole todellakaan silloin hyvännäköisiä päällä. Enkä mielellään pidä esim. toppeja baarissa..

Tässä sitten Number 2 - selkäläskit. Inhoan katsella omaa selkääni sovituskopin peileistä. Selkäni on ruma, ryhditön, läski. Tässä kuvassa myös tuo hillitön käsivarsi... Kunnon haba.

Number 3. Tämä yksi suuren suuri mahamakkara. Omistan ainoastaan yhden makkaran. Tuon kun saisi tuosta sulamaan, uskaltaisin pitää tiukempia paitojakin.. Minulla on aina ollut pömppis, vaikka olen joskus painanut 49 kiloakin. Se on ollut aina minulla, kiitos äitini geenien. Joten luulempa, että tästä kokonaan eroon pääseminen on hiukan hankalaa..

Ps. Ostin tänään sen My Fitness Coach Club -pelin, jota tekisi mieli jo testailla! Sulatten kuitenkin ensin ruoan ennen kuin alan pomppimaan..

4 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Ihanaa, kun oot noin rohkea ja uskallat laittaa kuvia! Tsemppiä<3

    VastaaPoista
  3. Hormonidieetti -kirjassa on hyviä neuvoja mistä tiettyihin paikkoihin kerääntyneet rasvavarastot johtuu. Esim. mainitsemasi selkäläski johtuu yleensä huonosta kyvystä sietää hiilihydraatteja, allit muodostuvat jos kehossa ei ole tarpeeksi testosteronia, ja napaläski johtuu liiallisesta stressistä, eli stressihormoni kortisolista. Eli siis selkäläski lähtee karppaamalla, allit lisäämällä voimaharjoittelua (joka lisää testosteronintuotantoa) ja napaläski vähentämällä elimistön stressitilaa.

    VastaaPoista
  4. Oot vähän niinku minä, yhtä pitkä (vai lyhyt ;)) ja mulla samat ongelmakohdat.. Selkäläskit on tosiaan lähteneet sulamaan karppaamalla, mutta allit ja mahamakkara piinaa..

    VastaaPoista