lauantai 21. tammikuuta 2012

Huomenta

Heräsin tähän aamuun klo 08:20 kera päänsäryn.. Ei ole mitenkään ihmeellistä minulle herätä päänsäryn kanssa. Se joko johtuu siitä, että olen nukkunut liikaa, join yhden siiderin illalla (pienestä se sitten tulikin, hah) (niin, ja siideripäänsärkyhän ei ole joka-aamuista, älkää kuvitelkokaan! :D) tai mulla on liian huono tyyny, tai siis tyynyT. Aamu lähti käyntiin siis päänsäryllä, kahvilla ja buranalla.

Olen ehtinyt jo tälle aamulle kuvailemaan ja mittailemaan itseni. Mittauksissa on ainakin joitain muutoksia havaittavissa, mutta kuvista en vielä osaa sanoa. Pitää vertailla niitä viimeksi otettuihin, mutta enköhän minä ne tässä vielä tänään julkaise :)

Tänään olisi luvassa pieni kaupungillapyörähdys. Ajattelin käydä metsästämässä hulavannetta.. Jos sen halvalla saisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti