keskiviikko 11. tammikuuta 2012

Lempifarkut

Minulla on eräät mustat farkut, joista tykkään kovasti. Ne ovat H&M:ltä ostetut skinnyfit farkut.. Jalkani näyttävät mielestäni hyviltä niissä. Oikeastaan olen aika sinut jalkojeni kanssa, varsinkin, kun ne ovat tungettu housujen sisään... Ongelma onkin siinä, miltä farkut näyttävät mahan seudulla..


Hui hirvitys! Minulla on ongelma nimeltään jenkkikset ja pömppis, joiden takia en käytä ollenkaan tiukkoja yläosia. Verhoan ylävartaloni löysiin paitoihin.. Tiukkoja toppejakin käytän vain ja ainoastaan jonkin löysän neuleen alla.. En viihdy kesällä taikka baarissa ollenkaan hihattomissa paidoissa, kiitos käsivarsieni. Joten tämän ruhon pukeminen on melkoisen hankalaa...

Haluaisin näyttää hyviltä vaatteissa (myös tiukoissa) enkä pursuta joka suunnasta yli äyräidensä..!

Ps. Katsokaa noita muotoja! Periaatteessa ihan hyvännäköistä, kunhan tuosta ylimääräinen ihra katoaisi..

Pps. Olen tänään katsellut itseäni tiuhaan peilistä ja pähkäillyt kovasti, miksi ihmeessä näytän jotenkin erilaiselta! Sitten tajusin.. Minulla on joulun jälkeen ollut kauhean pöhöttynyt olo, varsinkin kasvoista. Pöhötys on tiessään! Kasvoni näyttävät jotenkin kapeammilta eikä niin turvonneilta :) (toivottavasti en kuvittele asiaa..)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti