maanantai 16. tammikuuta 2012

Kehuja ja epävarmuutta

Avokilla oli eilen jotenkin ihmeellinen päivä.. Luulen, että hänellä oli hieman ruuvit löysällä, koska hän kehui minut ja ulkonäköni maasta taivaisiin. Enhän minä häntä tietenkään uskonut. Onhan hän nyt vähän puolueellinen..

Sain kuulla olevani hirmu seksikäs ja syötävä, muodokas, hyvännäköinen (hah, mistä kuvakulmasta katsottuna?). Minulla on kuulemma tosi kauniit kasvot (joopajoo, kaksoisleuka, pitkä otsa, ruma sivuprofiili, piikkinenä). En ole myöskään lihava (haha... olipa hyvä vitsi!). Saisin baarista mukaani kenet vain haluaisin (kröhm, kahden promillen humalassa kaikki näyttää kauniimmalta, ja mikäs kehu se tuo nyt oli?).

Oikeastaan olisi jännä kuulla jonkun ulkopuolisen analyysi minusta ja kehostani.. Pitävätkö ihmiset minua lihavana, ihan normina tai hyvännäköisenä. Olen aika epävarma ulkonäöstäni, en minä tiedä oikeastaan itsekään, olenko hyvännäköinen vaiko ruma. En ole saanut kovinkaan paljon kehuja muilta kuin avokiltani, ja avokin kehut nyt ovat hieman puolueellisia.. Omasta mielestäni olen kai ihan ok.. Riippuu aika paljon päivästä, kuinka paljon itsestäni pidän. Toisinaan saatan ajatella, että hitsi mikä mimmi!! Toisinaan taas en edes uskalla peiliin katsoa..

Omasta kropastani olen aina ollut melko epävarma, paitsi talvisin, kun läskit saa tungettua talvitakin sisään. Syksyllä olin todella innoissani siitä, kun pömppikseni alkoi pienenemään jo pienestä painonpudotuksesta ja vaatteet näyttivät sata kertaa paremmilta päälläni. Eikä vatsaakaan tarvinnut vetää sisään niin ahkerasti.. Epävarmuudesta kertoo paljon varmaan juurikin tuo vatsan laihistelu. En ole koskaan julkisesti ollut ns. luonnontilassa, vatsa pömpöllään (ainakaan tietoisesti). Edes parhaat ystäväni eivät tiedä kamalasta pömpöstäni.. Voisin ihan vertailun vuoksi ottaa teille huomenna kuvan siitä, miltä näytän vaatteet päällä luonnontilassa ja miltä vatsa sisään vedettynä. Jos siis saan aikaiseksi..

Semmoisia pohdintoja.. Mulla on mennyt tänään syömiset ihan persiilleen. En tosin ole herkutellut, ne ovat vain muuten menneet päin prinkkalaa. Syömisistä ja liikkumisista sitten illalla lisää.

Nyt lähden kauppaan metsästämään mm. avokadoja! Ruokaostoksista myös postausta luvassa :)

2 kommenttia:

  1. Välillä ne kehut nostaa tosi paljon itsetuntoa ja välillä taas tuntuu että toinen kehuu vaan miellyttääkseen... Mutta ole toki tyytyväinen että sulla on puoliso joka pitää sinusta sellaisena kuin olet :) Kelpais!

    VastaaPoista
  2. Ota toki kuvia, olisi kiva nähdä! :)

    VastaaPoista