tiistai 24. tammikuuta 2012

Unelmointia

En viihdy kropassani ja koen jääväni paitsi joistakin asioista, koska kroppani näyttää nyt siltä, miltä se nyt näyttää.. Ihraiselta. Ajattelin nyt koota tähän muutamia sellaisia asioita, mitä haluan tehdä sitten kun olen tyytyväinen kroppaani..


1. Haluan pystyä oleskelemaan yleisellä hiekkarannalla bikineissä, ilman häpeää.



2. Haluan esittelykelpoisen selän, ilman selkämakkaroita..



3. Haluan tatuoinnin esittelykelpoiseen selkääni tai kylkeeni


4. Sitten haluan myös esitellä esityskelpoista selkääni/ kylkeäni (ja siinä olevaa tatskaa...)


5. Haluan pystyä pitämään kivoja mekkoja, joissa on avonainen selkä.




Kuvat: We♥it, Google kuvahaku, GinaTricot, Nelly

3 kommenttia:

  1. Ihana tuo viimeisen kuvan mekko!

    VastaaPoista
  2. Mä jään seuraan sun laihdutusta, laihdutan itsekin: vielä puuttuu -8,5kg (kymmenenkilon pudotuksen tavoitteesta) kesäkuuhun mennessä :) Mielenkiintosta lukee sun blogia samalla, oot suhteessa samankokoinen kun mä, mä vaan oon 20cm pidempi ja painavampi :D

    VastaaPoista
  3. Tuuli: Eikös olekin! Juuri sellainen mekko, jonka itselleni haluaisin, mutta jota kaihoisasti vain nettisivulla katselen, koska en kehtaisi pitää päälläni.. Mutta joskus vielä! :)

    Anonyymi: Tervetuloa seuraamaan! :) ja tsemppiä sulle kovasti omaan urakkaasi!

    VastaaPoista